Zastanawiasz się nad nowym biznesem, chcesz poszerzyć swoją ofertę lub już zarabiasz w oparciu o model Dropshipping? Hurtownia hagne zaprasza do współpracy!
Niskie ceny
Dyskrecja współpracy
Natychmiastowa wysyłka
Reklamacje
Zalety współpracy dropshipping'owej z naszą hurtownią
Gwarantujemy niskie ceny
Nasza oferta cenowa dedykowana klientom zarabiającym w oparciu o model dropshipping pozwoli Ci powodzeniem konkurować z innymi firmami. Nie jesteśmy jak większość hurtowni dropshipping w Polsce, których ceny są zdecydowanie zbyt wysokie, aby generować sensowny przychód. Szanujemy naszych kontrahentów i udzielamy im konkretnego rabatu, który pozwoli na wygenerowanie zadowalającego zysku.100%-owa dyskrecja współpracyZapewniamy Ci całkowitą dyskrecję współpracy. Twój klient nigdy nie dowie się skąd naprawdę przyszła jego paczka, ponieważ:
- Na etykiecie kurierskiej umieścimy Twoje dane jako nadawcy lub nie umieścimy żadnych danych, jeśli tego chcesz. Domyślnie umieszczamy Twoje dane.
- Nie umieścimy rachunku w paczce. Fakturę za zamówiony towar otrzymasz drogą mailową wyłącznie Ty.
Jak działa dropshipping z hurtownią Hagne?
Pobieranie produktów do Twojego sklepu
Obsługa zamówień w modelu dropshipping
Samodzielna integracja
Po rejestracji konta w naszym sklepie będziesz miał dostęp do cen i składania zamówień od razu. Aby pobrać naszą ofertę do swojego sklepu automatycznie, musisz założyć u nas konto i zajrzeć na stronę: twoje konto lub na pocztę, gdyż od razu po rejestracji otrzymałeś od nas linki do Twoich indywidualnych plików XML.
Jakie dane znajdują się w plikach?
Jeden z plików XML będzie zawierać kompletne dane wszystkich naszych produktów. Plik ten aktualizujemy co 4 godziny.
Drugi plik XML zawierać będzie jedynie stany magazynowe, które aktualizowane są przez nas co 10 minut.
Dzięki tym dwóm plikom XML będą Państwo mogli pobierać automatycznie naszą ofertę do swojego sklepu oraz zadbać o zawsze aktualne stany magazynowe.
Gotowa integracja
Integracje z ofertą naszej hurtowni możesz dokonać samodzielnie niezależnie od tego, z jakiego systemu sklepu internetowego korzystasz. Wiedz jednak, że jesteśmy już zintegrowani z wieloma platformami.
Aby sprawdzić, czy istnieje już gotowa integracja pomiędzy naszą hurtownią, a Twoim sklepem – poszukaj swojego systemu w przygotowanej przez nas liście, którą znajdziesz w dolnej części tej strony. Jeśli nie ma tam systemu sprzedażowego, z którego korzystasz – dopóki się z nim nie zintegrujemy, musisz dokonać integracji samodzielnie. Pomoże Ci w tym programista PHP lub (jeśli masz taką możliwość) zakupienie modułu/aplikacji pobierania produktów z formatu pliku XML.
Aby otrzymać linki do plików XML z naszą ofertą, po prostu załóż u nas konto i wejdź w zakładkę "moje konto" lub odwiedź swoją skrzynkę mailową. W mailu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.
Jak rozpocząć współpracę dropshipping'ową z nami?
KROK 1 – REJESTRACJA
Załóż konto w naszej hurtowni dropshipping – potrwa do zaledwie 30 sekund! Po wprowadzeniu wszelkich niezbędnych danych i zatwierdzeniu rejestracji, Twoje konto zostanie utworzone, a Ty będziesz mieć do niego dostęp natychmiastowo. Będziesz mógł się zalogować, poznać liki do plików XML, zobaczyć swoje indywidualne ceny oraz składać zamówienia w imieniu swoich klientów już w kilka sekund po założeniu konta.
UWAGA: Nie musisz posiadać firmy! Honorujemy również konta założone przez osoby prywatne.
KROK 2 – SYNCHRONIZACJA
Abyś mógł automatycznie pobierać nasza ofertę do swojego sklepu musimy wygenerować dla Ciebie indywidualne pliki XML zawierające dane naszych produktów. Aby otrzymać linki do plików XML, załóż u nas konto, a linki do plików XML wraz z instrukcją znajdziesz w zakładce "moje konto" oraz otrzymasz natychmiastowo na swoją skrzynkę e-mail.
Pliki XML składają się na dwa linki:
- Listy produktów zawierających kompletne dane (plik aktualizowany co 4 godziny)
- Listy stanów magazynowych produktów (plik aktualizowany co 10 minut)
Do nich dołączona jest dokładna instrukcja z terminami, w jakich należy uruchamiać skrypty na swoim sklepie, choć możliwe jest też ustawienie własne.
KROK 3 – INTEGRACJA
Dzięki plikom XML automatycznie pobierasz naszą ofertę na swój sklep.
Pobierając nasze produkty, nie musisz się martwić filtrami czy cechami "marki" ani treścią opisów produktów. Udostępnione w plikach XML dane produktów są w 100% wolne od informacji, które mogły by wskazywać na to, że produkt nie pochodzi z Państwa sklepu.
KROK 4 – WSPÓŁPRACA
Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak owocna współpraca. Ty zdobywasz klientów, my ich obsługujemy. Z czasem nasza współpraca będzie się zawężać i możliwe jest, że w przyszłości otrzymywać będziesz od nas specjalne zniżki.
Lista gotowych integracji
Poniżej przedstawiamy listę systemów sprzedażowych, modułów i aplikacji, z którymi jesteśmy już zintegrowani. Jeśli korzystasz z jednej z poniższych platform – integracja z naszą ofertą produktową jest już gotowa. Skorzystaj z niej.
WordPress
Posiadasz sklep opary o system WordPress z rozszerzeniem WooCommerce? Sprawdź wtyczkę firmy WPDESK.
SkyShop
Posiadasz sklep na platformie SkyShop? Znajdziesz nas na liście gotowych integracji!
Kolejne gotowe metody integracji z popularnymi platformami już wkrótce...
PrestaShop
Polecamy moduł firmy x13, dzięki któremu zintegrujesz się z nami natychmiast.
DROPSHIPPING FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Aby zobaczyć ceny w modelu Dropshipping, musisz najpierw zarejestrować swoje konto. Potrwa to zaledwie kilka minut! Od tej pory – logując się na swoje konto – będziesz widzieć obowiązujące Cię ceny. Informacje oraz koszty wysyłek znajdziesz w Formy dostaw
Na chwilę obecną oferujemy jedynie integrację jednokierunkową, polegającą na zautomatyzowaniu pobierania przez Państwa naszych produktów. Pobieranie produktów odbywa się poprzez import pliku XML przez Państwa platformę sprzedażową. Zamówienia Państwa klientów nie mogą być automatycznie przesyłane do nas, muszą Państwo robić to ręcznie. Niedługo jednak wdrożymy także taką metodę (API).
Nie obsługujemy zwrotów. Więcej o zwrotach i reklamacjach przeczytasz tutaj: Zwroty i reklamacje
Poproś swojego klienta o opis problemu, zdjęcia lub filmik. Przygotuj: numer zamówienia, opis problemu, ew. dowody. Następnie prześlij je do nas. Poinformujemy Cię zwrotnym mailem o naszych dalszych działaniach. Więcej o reklamacjach i zwrotach przeczytasz tutaj: Zwroty i reklamacje
Nie, domyślnie wysyłamy faktury za każde zamówienie - mailowo.
Jeśli sprzedajesz na Allegro lub z innego powodu wystawiasz etykiety kurierskie na dostawę firmą InPost lub DPD i chciałbyś/łabyś, abyśmy korzystali z Twojej etykiety → od razu po złożeniu zamówienie wyślij do nas wiadomość e-mail na adres etykiety@dropshipping.hagne.pl. W tytule mejla umieść numer zamówienia, a w samej wiadomości załącz swoją etykietę nadawczą.
Opcję zamawiania z własną etykietą znajdziesz w trakcie wyboru formy dostawy. Koszt jej obsługi to 3 zł. Obsługujemy InPost i DPD oraz Orlen. Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze.
Tak. Jeśli dostarczysz nam kurierem swoje materiały reklamowe (ulotka, metka), będziemy je dołączać do Twoich zamówień. Sposób montażu metki nie może być jednak czasochłonny oraz akceptujemy maksymalnie 1 ulotkę / metkę w rozmiarze nie większym niż DL/A6 dla pojedynczego zamówienia.