Zastanawiasz się nad nowym biznesem, chcesz poszerzyć swoją ofertę lub już zarabiasz w oparciu o model Dropshipping? Hurtownia hagne zaprasza do współpracy!

Jesteśmy największą internetową hurtownią niedrogich okularów w całej Polsce. Jeśli interesuje Cię oferta ponad 800 modelów okularów oraz dodatki modowe, takie jak portfele, czapki, szaliki, rękawiczki i wiele innych, a wszystko w wyjątkowo niskich cenach, to dobrze trafiłeś/aś!

Posiadamy bardzo szeroki asortyment składający się na ponad 1200 produktów, który nieustannie poszerzamy, wprowadzając nowości każdego tygodnia.

Niskie ceny

Gwarantujemy niskie ceny, które umożliwią Ci swobodne konkurowanie z firmami.

Dyskrecja współpracy

Nikt poza nami nie dowie się, że wysyłasz towar bezpośrednio za naszego magazynu.

Natychmiastowa wysyłka

Zamówienia realizujemy tego samego dnia, dostarczając je do rąk klienta w ciągu 2 dni roboczych.

Zwroty & Reklamacje

Nikt nie lubi zwrotów ani reklamacji. Staniemy na głowie, aby ułatwić Ci ten proces.

Zalety współpracy dropshipping'owej z naszą hurtownią

Gwarantujemy niskie ceny

Nasza oferta cenowa dedykowana klientom zarabiającym w oparciu o model dropshipping pozwoli Ci powodzeniem konkurować z innymi firmami. Nie jesteśmy jak większość hurtowni dropshipping w Polsce, których ceny są zdecydowanie zbyt wysokie, aby generować sensowny przychód. Szanujemy naszych kontrahentów i udzielamy im konkretnego rabatu, który pozwoli na wygenerowanie zadowalającego zysku.

100%-owa dyskrecja współpracy

Zapewniamy Ci całkowitą dyskrecję współpracy. Twój klient nigdy nie dowie się skąd naprawdę przyszła jego paczka, ponieważ:

  • Na etykiecie kurierskiej umieścimy Twoje dane jako nadawcy lub nie umieścimy żadnych danych, jeśli tego chcesz. Domyślnie umieszczamy Twoje dane.
  • Nie umieścimy rachunku w paczce. Fakturę za zamówiony towar otrzymasz drogą mailową wyłącznie Ty.
  • Przed zapakowaniem towaru usuniemy z niego metki i inne oznaczenia zawierające nasze logotypy. Dodatkowo i na życzenie możemy dołączać Twoją ulotkę lub metkę do naszych produktów. Wystarczy, że dostarczysz nam swoje wydruki.
Priorytetowa obsługa

Twój zysk, to nasz zysk. Dlatego wszystkie zamówienia metodą dropshipping są w naszej firmie obsługiwane priorytetowo. Twój klient otrzyma zamówiony towar w 2 dni robocze. W razie reklamacji bądź zwrotów, nie robimy najmniejszych problemów o jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Jak działa dropshipping z hurtownią Hagne?

Pobieranie produktów do Twojego sklepu

Obsługa zamówień w modelu dropshipping

Co robić, gdy Twój klient złoży zamówienie na nasz towar? To proste! Przejdź wówczas do naszego sklepu, zaloguj się i złóż zamówienie na dane adresowe swojego klienta. Statusy zamówień i faktury są wysyłane na Twój adres e-mail, a produkty na adres klienta.

Samodzielna integracja

Po rejestracji konta w naszym sklepie będziesz miał dostęp do cen i składania zamówień od razu. Aby pobrać naszą ofertę do swojego sklepu automatycznie, musisz założyć u nas konto i zajrzeć na stronę: twoje konto lub na pocztę, gdyż od razu po rejestracji otrzymałeś od nas linki do Twoich indywidualnych plików XML.

Jakie dane znajdują się w plikach?

Jeden z plików XML będzie zawierać kompletne dane wszystkich naszych produktów. Plik ten aktualizujemy co 4 godziny.

Drugi plik XML zawierać będzie jedynie stany magazynowe, które aktualizowane są przez nas co 10 minut.

Dzięki tym dwóm plikom XML będą Państwo mogli pobierać automatycznie naszą ofertę do swojego sklepu oraz zadbać o zawsze aktualne stany magazynowe.

Gotowa integracja

Integracje z ofertą naszej hurtowni możesz dokonać samodzielnie niezależnie od tego, z jakiego systemu sklepu internetowego korzystasz. Wiedz jednak, że jesteśmy już zintegrowani z wieloma platformami.

Aby sprawdzić, czy istnieje już gotowa integracja pomiędzy naszą hurtownią, a Twoim sklepem – poszukaj swojego systemu w przygotowanej przez nas liście, którą znajdziesz w dolnej części tej strony. Jeśli nie ma tam systemu sprzedażowego, z którego korzystasz – dopóki się z nim nie zintegrujemy, musisz dokonać integracji samodzielnie. Pomoże Ci w tym programista PHP lub (jeśli masz taką możliwość) zakupienie modułu/aplikacji pobierania produktów z formatu pliku XML.

Aby otrzymać linki do plików XML z naszą ofertą, po prostu załóż u nas konto i wejdź w zakładkę "moje konto" lub odwiedź swoją skrzynkę mailową. W mailu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.

Jak rozpocząć współpracę dropshipping'ową z nami?

KROK 1 – REJESTRACJA

Załóż konto w naszej hurtowni dropshipping – potrwa do zaledwie 30 sekund! Po wprowadzeniu wszelkich niezbędnych danych i zatwierdzeniu rejestracji, Twoje konto zostanie utworzone, a Ty będziesz mieć do niego dostęp natychmiastowo. Będziesz mógł się zalogować, poznać liki do plików XML, zobaczyć swoje indywidualne ceny oraz składać zamówienia w imieniu swoich klientów już w kilka sekund po założeniu konta.

UWAGA: Nie musisz posiadać firmy! Honorujemy również konta założone przez osoby prywatne.

KROK 2 – SYNCHRONIZACJA

Abyś mógł automatycznie pobierać nasza ofertę do swojego sklepu musimy wygenerować dla Ciebie indywidualne pliki XML zawierające dane naszych produktów. Aby otrzymać linki do plików XML, załóż u nas konto, a linki do plików XML wraz z instrukcją znajdziesz w zakładce "moje konto" oraz otrzymasz natychmiastowo na swoją skrzynkę e-mail.

Pliki XML składają się na dwa linki:

  • Listy produktów zawierających kompletne dane (plik aktualizowany co 4 godziny)
  • Listy stanów magazynowych produktów (plik aktualizowany co 10 minut)

Do nich dołączona jest dokładna instrukcja z terminami, w jakich należy uruchamiać skrypty na swoim sklepie, choć możliwe jest też ustawienie własne.

KROK 3 – INTEGRACJA

Dzięki plikom XML automatycznie pobierasz naszą ofertę na swój sklep.

Pobierając nasze produkty, nie musisz się martwić filtrami czy cechami "marki" ani treścią opisów produktów. Udostępnione w plikach XML dane produktów są w 100% wolne od informacji, które mogły by wskazywać na to, że produkt nie pochodzi z Państwa sklepu.

KROK 4 – WSPÓŁPRACA

Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak owocna współpraca. Ty zdobywasz klientów, my ich obsługujemy. Z czasem nasza współpraca będzie się zawężać i możliwe jest, że w przyszłości otrzymywać będziesz od nas specjalne zniżki.

Lista gotowych integracji

Poniżej przedstawiamy listę systemów sprzedażowych, modułów i aplikacji, z którymi jesteśmy już zintegrowani. Jeśli korzystasz z jednej z poniższych platform – integracja z naszą ofertą produktową jest już gotowa. Skorzystaj z niej.

WPDESK integracja z Wordpress
WordPress

Posiadasz sklep opary o system WordPress z rozszerzeniem WooCommerce? Sprawdź wtyczkę firmy WPDESK.

WPDESK integracja z Wordpress
SkyShop

Posiadasz sklep na platformie SkyShop? Znajdziesz nas na liście gotowych integracji!

WPDESK integracja z Wordpress

Kolejne gotowe metody integracji z popularnymi platformami już wkrótce...

Dropshipping Integracja Prestashop
PrestaShop

Polecamy moduł firmy x13, dzięki któremu zintegrujesz się z nami natychmiast.

DROPSHIPPING FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Jak poznać ceny w modelu Dropshipping?

Aby zobaczyć ceny w modelu Dropshipping, musisz najpierw zarejestrować swoje konto. Potrwa to zaledwie kilka minut! Od tej pory – logując się na swoje konto – będziesz widzieć obowiązujące Cię ceny.

Jakie metody integracji oferujemy?

Na chwilę obecną oferujemy jedynie integrację jednokierunkową, polegającą na zautomatyzowaniu pobierania przez Państwa naszych produktów. Pobieranie produktów odbywa się poprzez import pliku XML przez Państwa platformę sprzedażową. Zamówienia Państwa klientów nie mogą być automatycznie przesyłane do nas, muszą Państwo robić to ręcznie. Niedługo jednak wdrożymy także taką metodę (API).

Co w przypadku, gdy klient chce zwrócić towar?

Możesz odsyłać nam paczki osobiście, ale jeśli chcesz, Twój klient może nadać przesyłkę bezpośrednio do nas, a my zwrócimy Ci pieniądze. Więcej o zwrotach i reklamacjach przeczytasz tutaj: Zwroty i reklamacje

Co w przypadku reklamacji klienta?

Poproś swojego klienta o opis problemu, zdjęcia lub filmik i wybór metody rekompensaty: zwrot pieniędzy czy nowy produkt. Przygotuj: numer zamówienia, opis problemu, ew. dowody i wybraną metodę rekompensaty. Następnie prześlij je do nas. Poinformujemy Cię zwrotnym mailem o naszych dalszych działaniach. Więcej o reklamacjach i zwrotach przeczytasz tutaj: Zwroty i reklamacje

Czy wystawiają Państwo faktury zbiorcze?

Tak, ale dopiero od momentu, jak będą pojawiać się regularne zamówienia. Minimum 30 miesięcznie, do negocjacji.

Czy możliwe jest korzystanie z własnych etykiet kurierskich?

Jeśli sprzedajesz na Allegro lub z innego powodu wystawiasz etykiety kurierskie na dostawę firmą InPost lub DPD i chciałbyś/łabyś, abyśmy korzystali z Twojej etykiety → od razu po złożeniu zamówienie wyślij do nas wiadomość e-mail na adres info@dropshipping.hagne.pl. W tytule mejla umieść numer zamówienia, a w samej wiadomości załącz swoją etykietę nadawczą.

Opcję zamawiania z własną etykietą znajdziesz w trakcie wyboru formy dostawy. Koszt jej obsługi to 2 zł. Obsługujemy InPost i DPD. Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze.

Chciałbym, aby w paczce pojawiły się moje materiały reklamowe. Czy to możliwe?

Tak. Jeśli dostarczysz nam kurierem swoje materiały reklamowe (ulotka, metka), będziemy je dołączać do Twoich zamówień. Sposób montażu metki nie może być jednak czasochłonny oraz akceptujemy maksymalnie 1 ulotkę / metkę w rozmiarze nie większym niż DL/A6 dla pojedynczego zamówienia.

Załóż konto i poznaj nasze ceny w modelu Dropshipping. Gwarantujemy, że się zaskoczysz!

Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.