DROPSHIPPING, A ZWROT PIENIĘDZY
Reklamacja i zwrot pieniędzy
- Opis problemu / wady produktu,
- Zdjęcia lub nagrania wideo potwierdzające problem / wadę,
- Którą formę rekompensaty wybiera.
Dowiedz się czy życzy sobie otrzymania nowego produktu pozbawionego wad czy chciałby anulować zamówienie i otrzymać zwrot płatności. Gdy już zdobędziesz te informacje, wyślij je do nas drogą mailową nie zapominając o numerze zamówienia!
Podsumowując: prosimy o maile zawierające informacje składające się na:
- Opis problemu,
- Zdjęcia lub nagrania,
- Metodę rekompensaty,
- Numer zamówienia.
Prześlij do nas kompletną wiadomość, a sprawę załatwimy szybko – informując Cię o statusie Twojego zgłoszenia reklamacyjnego na bieżąco.
W przypadku akceptacji reklamacji Twojego klienta, wyślemy do niego nowy i pozbawiony wad produkt lub zwrócimy Ci pieniądze na konto, z którego opłacałeś zamówienie. Uwaga: Zwrotów pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, prosimy o cierpliwość.
DROPSHIPPING, A ZWROT PRODUKTU
Reklamacja i zwrot produktu
Twój klient może chcieć zwrócić zakupiony u Ciebie towar bez powodu. W tej sytuacji masz dwie opcje:
- Możesz podać mu swój adres do zwrotu, a następnie przesłać paczkę do nas,
- Możesz podać mu nasz adres do zwrotu, oszczędzając na jednej wysyłce.
W celu zrealizowania zwrotu bezpośrednio do nas, przesyłkę należy nadać na adres:
Born86 Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 16/18
46-200 Kluczbork
Koszt wysyłki w przypadku zwrotu:
W przypadku odstąpienia od umowy hagne.pl nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
DROPSHIPPING, A OBSŁUGA ZWROTÓW
Zwroty i odstąpienie od umowy
- Koszt obsługi zwrotów jest w cenie
W przypadku kiedy Państwa klient nada do nas paczkę zwrotną
wówczas należy do nas wysłac email zawierający:
- numer zamówienia
- numer nadania paczki zwrotnej
Dzięki temu, mamy możliwość obsługi zwrotów w systemie.
W przypadku allegro zwrotów wygląda to następująco.
- Początkowo należy ustawić w dziale allegro "Warunki zwrotów"
- Nazwa odbiorcy (Born86 Sp. z o.o. | Państwa nazwa firmy)
- Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem
- Następnie kupujący zgłasza zwrot w allegro
- Państwo otrzymują maila ze zgłoszeniem zwrotu od allegro (dział allegro "zwroty towarów")
- Następnie otrzymujemy od Państwa email z treścią o numerze zamówienia + numer nadania danego zwrotu