DROPSHIPPING, A ZWROT PIENIĘDZY

Reklamacja i zwrot pieniędzy

Twój klient może złożyć reklamację w przypadku, gdy towar okaże się uszkodzony. W takiej sytuacji to Państwo przyjmują reklamację od klienta a my rozliczamy się z Państwem za dane zamówienie. 

  • Opis problemu / wady produktu,
  • Zdjęcia lub nagrania wideo potwierdzające problem / wadę.

Wyślij do nas drogą mailową informacje o danej reklamacji nie zapominając o numerze zamówienia!

Podsumowując: prosimy o maile zawierające informacje składające się na:

  • Opis problemu,
  • Zdjęcia lub nagrania,
  • Numer zamówienia.

Prześlij do nas kompletną wiadomość, a sprawę załatwimy szybko – informując Cię o statusie Twojego zgłoszenia reklamacyjnego na bieżąco.

W przypadku akceptacji reklamacji zwrócimy Ci pieniądze na konto, z którego opłacałeś zamówienie.

Uwaga: Zwrotów pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni od zgłoszenia danej reklamacji.

DROPSHIPPING, A ZWROT PRODUKTU

Reklamacja i zwrot produktu

Twój klient może chcieć zwrócić zakupiony u Ciebie towar bez powodu. W tej sytuacji:

  • Możesz podać mu swój adres do zwrotu
  • Nie obsługujemy zwrotów z dniem 1.06.2023

Koszt wysyłki w przypadku zwrotu:

W przypadku odstąpienia od umowy hagne.pl nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

DROPSHIPPING, A OBSŁUGA ZWROTÓW

Zwroty i odstąpienie od umowy

    Niestety z powodu zbyt długiej reakcji na zwroty i utrudnieniu jakie jest z tym związane oraz brakiem możliwości technicznych jesteśmy zmuszeni wycofać obsługę zwrotów.

    A więc z dniem 1.06.2023 nie obsługujemy już zwrotów. 

      Pozostaje możliwość reklamacji w przypadku uszkodzenia produktu w transporcie transporcie.

      Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania.
      Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.