Twój klient może złożyć reklamację w przypadku, gdy towar okaże się uszkodzony. W takiej sytuacji to Państwo przyjmują reklamację od klienta a my rozliczamy się z Państwem za dane zamówienie.
- Opis problemu / wady produktu,
- Zdjęcia lub nagrania wideo potwierdzające problem / wadę.
Wyślij do nas drogą mailową informacje o danej reklamacji nie zapominając o numerze zamówienia!
Podsumowując: prosimy o maile zawierające informacje składające się na:
- Opis problemu,
- Zdjęcia lub nagrania,
- Numer zamówienia.
Prześlij do nas kompletną wiadomość, a sprawę załatwimy szybko – informując Cię o statusie Twojego zgłoszenia reklamacyjnego na bieżąco.
W przypadku akceptacji reklamacji zwrócimy Ci pieniądze na konto, z którego opłacałeś zamówienie.
Uwaga: Zwrotów pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni od zgłoszenia danej reklamacji.