DROPSHIPPING, A ZWROT PIENIĘDZY

Reklamacja i zwrot pieniędzy

Twój klient może złożyć reklamację w przypadku, gdy towar okaże się uszkodzony. W takiej sytuacji pozyskaj od niego:

  • Opis problemu / wady produktu,
  • Zdjęcia lub nagrania wideo potwierdzające problem / wadę,
  • Którą formę rekompensaty wybiera.

Dowiedz się czy życzy sobie otrzymania nowego produktu pozbawionego wad czy chciałby anulować zamówienie i otrzymać zwrot płatności. Gdy już zdobędziesz te informacje, wyślij je do nas drogą mailową nie zapominając o numerze zamówienia!

Podsumowując: prosimy o maile zawierające informacje składające się na:

  • Opis problemu,
  • Zdjęcia lub nagrania,
  • Metodę rekompensaty,
  • Numer zamówienia.

Prześlij do nas kompletną wiadomość, a sprawę załatwimy szybko – informując Cię o statusie Twojego zgłoszenia reklamacyjnego na bieżąco.

W przypadku akceptacji reklamacji Twojego klienta, wyślemy do niego nowy i pozbawiony wad produkt lub zwrócimy Ci pieniądze na konto, z którego opłacałeś zamówienie. Uwaga: Zwrotów pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, prosimy o cierpliwość.

DROPSHIPPING, A ZWROT PRODUKTU

Reklamacja i zwrot produktu

Twój klient może chcieć zwrócić zakupiony u Ciebie towar bez powodu. W tej sytuacji masz dwie opcje:

  • Możesz podać mu swój adres do zwrotu, a następnie przesłać paczkę do nas,
  • Możesz podać mu nasz adres do zwrotu, oszczędzając na jednej wysyłce.

W celu zrealizowania zwrotu bezpośrednio do nas, przesyłkę należy nadać na adres:

Born86 Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 16/18
46-200 Kluczbork

Koszt wysyłki w przypadku zwrotu:

W przypadku odstąpienia od umowy hagne.pl nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

DROPSHIPPING, A OBSŁUGA ZWROTÓW

Zwroty i odstąpienie od umowy

  • Koszt obsługi zwrotów jest w cenie

W przypadku kiedy Państwa klient nada do nas paczkę zwrotną

wówczas należy do nas wysłac email zawierający:

  • numer zamówienia
  • numer nadania paczki zwrotnej

Dzięki temu, mamy możliwość obsługi zwrotów w systemie.

W przypadku allegro zwrotów wygląda to następująco.

  1. Początkowo należy ustawić w dziale allegro "Warunki zwrotów"
  2. Nazwa odbiorcy (Born86 Sp. z o.o. | Państwa nazwa firmy)
  3. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem
  4. Następnie kupujący zgłasza zwrot w allegro
  5. Państwo otrzymują maila ze zgłoszeniem zwrotu od allegro (dział allegro "zwroty towarów")
  6. Następnie otrzymujemy od Państwa email z treścią o numerze zamówienia + numer nadania danego zwrotu

Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.