DROPSHIPPING, A ZWROT PIENIĘDZY

Reklamacja i zwrot pieniędzy

Twój klient może złożyć reklamację w przypadku, gdy towar okaże się uszkodzony. W takiej sytuacji pozyskaj od niego:

  • Opis problemu / wady produktu,
  • Zdjęcia lub nagrania wideo potwierdzające problem / wadę,
  • Którą formę rekompensaty wybiera.
Dowiedz się czy życzy sobie otrzymania nowego produktu pozbawionego wad czy chciałby anulować zamówienie i otrzymać zwrot płatności. Gdy już zdobędziesz te informacje, wyślij je do nas drogą mailową nie zapominając o numerze zamówienia!

Podsumowując: prosimy o maile zawierające informacje składające się na:

  • Opis problemu,
  • Zdjęcia lub nagrania,
  • Metodę rekompensaty,
  • Numer zamówienia.

Prześlij do nas kompletną wiadomość, a sprawę załatwimy szybko – informując Cię o statusie Twojego zgłoszenia reklamacyjnego na bieżąco.

W przypadku akceptacji reklamacji Twojego klienta, wyślemy do niego nowy i pozbawiony wad produkt lub zwrócimy Ci pieniądze na konto, z którego opłacałeś zamówienie. Uwaga: Zwrotów pieniędzy dokonujemy w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, prosimy o cierpliwość.

DROPSHIPPING, A ZWROT PRODUKTU

Reklamacja i zwrot produktu

Twój klient może chcieć zwrócić zakupiony u Ciebie towar bez powodu. W tej sytuacji masz dwie opcje:

  • Możesz podać mu swój adres do zwrotu, a następnie przesłać paczkę do nas,
  • Możesz podać mu nasz adres do zwrotu, oszczędzając na jednej wysyłce.

W celu zrealizowania zwrotu bezpośrednio do nas, przesyłkę należy nadać na adres:

Born86 Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 16/18
46-200 Kluczbork

Koszt wysyłki w przypadku zwrotu:

W przypadku odstąpienia od umowy hagne.pl nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Wykorzystujemy pliki cookies oraz inne podobne technologie, aby nasz serwis lepiej spełniał Twoje oczekiwania.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.